.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۴رئیس دانشگاه معرفی شدند/ تأیید باقیمانده روسا تا مهرماه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها که اخیراً برگزار شد، ۱۴ رئیس دانشگاه انتخاب و معرفی شدند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی صبح امروز در نشست مطبوعاتی که در دفتر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با اشاره به نحوه انتخاب روسای دانشگاه ها گفت: در جلسات اخیر کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها چند نفر از روسای پیشنهادی توسط وزیر علوم مطرح شدند که این افراد به تصویب کمیته رسیدند.

وی ادامه داد: اسامی روسای دانشگاه هایی که به تصویب کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها رسیده اند بدین شرح است: دکتر اکبر حاجی زاده مقدم رئیس دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل، عبداله عطایی رئیس دانشگاه نهاوند (ویژه خواهران)، دکتر علیرضا عسگری رئیس دانشگاه هنر شیراز، دکتر حسین گلچینی رئیس دانشگاه گنبدکاوس، دکتر محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر بهرام خوش نویسان دانشگاه صنعتی قم، دکتر عبدالرحیم قنوات دانشگاه نیشابور. از روسای دانشگاه های علوم پزشکی که وزیر بهداشت برای تصویب به کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها معرفی کرد نیز می توان به دکتر محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره کرد.

وی ادامه داد: دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز چند رئیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی را به کمیته مذکور برای تعیین صلاحیت معرفی کرد که دکتر علیرضا امیرتیموری به عنوان رئیس واحد رشت، دکتر کیومرث نیازآذری به عنوان رئیس واحد ساری، دکتر عباس شیخ الاسلامی به عنوان رئیس واحد مشهد، دکتر حمزه صاروئی به عنوان رئیس واحد شیراز، دکتر علیرضا فیروز نیا به عنوان رئیس واحد بجنورد و دکتر علیرضا نظام آبادی به عنوان رئیس واحد اراک دانشگاه آزاد انتخاب شدند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باقیمانده روسای وزارت علوم به تدریج به کمیته معرفی شده و تا قبل از شروع سال تحصیلی آنها نیز انتخاب خواهند شد.

مخبر دزفولی یادآور شد: از روسای وزارت علوم کمتر از ده نفر باقی مانده است و دانشگاه آزاد نیز طبق روال روسای واحدهای جامع را به کمیته معرفی می کند. ما امیدواریم قبل از مهرماه مواردی که از وزارت علوم باقی مانده به نتیجه برسد.

وی در ادامه با اشاره به جلسات کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها گفت: در جلسه اول و دوم این کمیته ۲۲ رئیس دانشگاه به تصویب رسید و در جلسه اخیر نیز ۱۴ رئیس دانشگاه تعیین شدند و قبلا نیز ۹۰ رئیس دانشگاه که ۴۶ رئیس آن از وزارت علوم و ۳۹ رئیس آن از وزارت بهداشت بودند، در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تأیید رسیده بودند.

وی در ادامه در خصوص اتمام زمان حکم یکی از اعضای کمیته مذکور و اینکه آیا با وجود ۴ نفر عضو انتخاباتی که صورت گرفته است صحیح است، گفت: اگر می خواستیم جلسات را به خاطر این مسئله با تاخیر برگزار کنیم انتخاب روسای دانشگاه ها به طول می انجامید و زمان را از دست می دادیم و اینکه رای جلسه، رای اجماعی است، لذا هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و رئیس هیات نظارت و بازرسی کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها در شهریور ماه در جلسه شورا انتخاب شده و این فرد نیز به کمیته اضافه خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.